Obsah tvorí SEO, SEO tvorí obsah
SEO Optimalizácia bez obsahu nemá význam. Obsah bez SEO optimalizácie, však nedáva význam taktiež. Dá sa teda povedať, že otázka, ktorú sme si položili v úvode textu, je úplne rovnaká ako tá so sliepkou a vajcom. Z toho nám vyplýva to, že keď začnete pracovať na optimalizácii, nesmiete zabúdať ani na obsah, a to v tom istom momente.
Dobrý obsah SEO len pomôže
Kvalitný obsah ocenia hlavne ľudia, no ani vyhľadávače k nemu nie sú ľahostajné. Google miluje veci, ktoré majú zmysel, ktoré sú neokukané a originálne. Naopak, nahromadené písmenká, ktorým ani pánboh nerozumie, neocení ani trošku. Niekedy ho to dokonca dokáže naštvať tak, že vás začne ignorovať. Verte, že ignorácia od najdôležitejšieho internetového vyhľadávača naozaj nie je plusovým bodom pre vaše webové stránky.
Čo znamená kvalitný
Každý hovorí o kvalitnom obsahu, no už málokto vám presne vysvetlí, čo to ten kvalitný obsah vlastne je. Veď niekomu sa páči to, inému „onto“. Áno, nie je vôbec ľahké povedať, ako presne by mal kvalitný obsah vyzerať. Proste sa snažte robiť to najlepšie, čo viete. Neodbiehajte od témy, ktorej sa na vašom webe venujete. Ak ste zameraní na ženy, píšte o ženách a pre ženy. Ak ste zameraní na autá, venujte sa autám. Google a ani iné vyhľadávače totiž nemajú radi, ak sa ich snažíte opiť rožkom.
Prispôsobte ho SEO
Obsah môžete SEO optimalizácii krásne prispôsobiť. Aby ste to pochopili lepšie, tak s uvedieme jeden príklad. Ak viete, že budete chcieť svoje stránky optimalizovať, vytvorte na nich dostatok priestoru na zaujímavé články či videá, prostredníctvom ktorých budete vedieť optimalizáciu realizovať oveľa jednoduchšie. Vhodným priestorom je blog alebo magazín o aktuálnych novinkách z okruhu tém, ktoré sa dotýkajú vášho webu.